Dil Seçimi

Kategoriler

Hesabım

Destek

SIKÇA SORULAN SORULAR

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sıkça sorulan soruların cevaplarını aşağıda bulabilirsiniz. Eğer burada yer almayan bir sorunuz olursa, bize 0545 849 84 35 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

1- Nasıl sipariş verebilirim?
Ürünlerimizi Trendyol, Hepsiburada gibi pazaryeri platformları üzerinden satın alabilirsiniz.

2- Ürünüm ne zaman kargoya verilir?
Siparişleriniz, satın aldığınız platformun belirlediği kargo süreleri ve teslimat şartları doğrultusunda firmamız tarafından gönderilmektedir.

3- Kargom kaç günde teslim edilir?
Teslimat süresi, satın aldığınız platformun anlaşmalı olduğu kargo firmalarının belirlediği süre ve şartlara göre değişmektedir.

4- Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?
Siparişleriniz, ilgili platformun anlaşmalı olduğu kargo firmaları aracılığıyla gönderilmektedir.

5- Kargo takip numaramı nasıl öğrenebilirim?
Satın aldığınız platformun uygulaması veya web sitesinde bulunan Hesabım bölümünden kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

6- Siparişimde eksik ürün var, ne yapabilirim?
Eksik ürün olması durumunda, sipariş verdiğiniz platformun müşteri hizmetleri ya da asistanı üzerinden eksik ürün talebi oluşturabilirsiniz.

7- Hangi ödeme seçenekleri var?
Ödeme seçenekleri, satın alma yaptığınız platformun sunduğu yöntemlere göre değişmektedir.

8- Siparişimi nasıl iptal veya iade edebilirim?
İptal ve iade işlemlerinizi, ürünleri satın aldığınız platformun uygulaması veya web sitesinde yer alan Hesabım bölümünden gerçekleştirebilirsiniz.

  • paylaş
MAĞAZALAR
Ürünlerimizi aşağıdaki mağazalarda bulabilirsiniz.
Bauhaus
Koçtaş
Tekzen
Vivense
Evidea
Şok
Carrefour
Hepsiburada
Trendyol
N11